170 hangi şikayetlere bakar?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Sigortalar Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.
170 Neler şikayet edilir?
Örneğin, çalışanın maaşının düşük olduğu ortaya çıkarsa, bunu kanıtlayan maaş belgelerini saklayarak ALO 170’e başvuruda bulunabilir. İsminin gizli kalmasını istediğini belirterek rapor tutabilir. İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun gereklerine uymayan işyerleri, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenecektir.
ALO 170 ne için kullanılır?
Eleştirilerinizi, ihbarlarınızı, şikayetlerinizi, taleplerinizi ve sorularınızı etkin ve hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla kurulmuştur.
170 numara ne işe yarıyor?
Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi “ALO 170”
ALO 170 hangi sorular sorulur?
Alo 170’i arayanlar çeyiz, emzirme ve cenaze yardımı ile ilgili sorulardan emeklilik miktarları ve kesintilerine, ne zaman emekli olunacağından işsizlik sigortası şartları ve miktarlarına, kaç ay işsizlik yardımı alınabileceğine, iş başvurularından kıdem ve ihbar tazminatı, ücret, fazla mesai talepleri ve faizlerine kadar her konuda bilgiye ulaşabiliyor…
170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?
170 Muhalif kişinin kimliği açıklanacak mı? 170 Rapor Hattı’na yapılan bildirimler, bildirimi yapan kişinin kimlik bilgilerinin alınmasıyla başlar. Muhalif kişinin kimlik bilgileri kolluk kuvvetleri tarafından gizli tutulacak ve üçüncü taraflarla paylaşılmayacaktır.
Şikayet ettikten sonra ne olur?
Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar sorgulanır, deliller toplanır veya bilirkişi dinlenir, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.
174 şikayet edince ne olur?
ALO174 Gıda Hattı, tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin bildirim ve şikâyetlerini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, iletişimin tek merkezden yönetilebilmesi ve sonuçlarının analiz ve takibi için en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi amacıyla 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
170 ne zaman cevap verir?
Uzmanlar, iletişim merkezine gelen tüm çağrılara doğrudan yanıt verir ve ilk görüşmede soruların çözülmesi için girişimlerde bulunulur. Çağrılara hemen yanıt verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarla iletişime geçilir ve sorulara en geç 72 saat içinde yanıt verilir.
170 hangi saatlerde çalışıyor?
SGK’dan X’e: “Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i günün 24 saati arayabilirsiniz. @Alo170Kurumsal / X.
170 telefon numarası nedir ne işe yarar?
15 Kasım 2010 tarihinde faaliyete geçen Alo 170, çalışma hayatı ve sosyal sigortaya ilişkin her türlü başvuru, soru, öneri, şikayet ve mesaj gibi başvuruları işleme almaktadır.
Şikayet için nereyi aramalıyım?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” işlevi görmektedir.
170 çağrı merkezi hangi illerde var?
Alo 170 hattından vatandaş memnuniyeti yüzde 93 oldu. Çağrı merkezinde Ankara, Bayburt, Elazığ, Karaman, Kütahya, Muş, Sivas, Şanlıurfa, Trabzon ve Zonguldak olmak üzere 10 ilde 1.567 kişi çalışıyor.
172 telefon numarası nedir?
“Vatandaşlarımıza daha etkin hizmet verebilmek ve erişilebilirliğimizi artırmak için 172 Alo Meteoroloji Çağrı Merkezi’ni kuruyoruz. Bu sayede üretilen hizmet ve ürünler vatandaşlarımızın hizmetine 7/24 açık olacak.”
Sgk’dan nasıl bilgi alabilirim?
Kullanıcılar, SGK web sitesindeki “E-SGK/SMS Bilgileri” butonunun altındaki “Bilgi Girişi ve Güncelleme” seçeneği üzerinden SMS hizmetlerine kaydolmalıdır. İletişim ve kişisel bilgilerini SSI veri tabanına giren işverenler, katılımcılar ve yararlanıcılar, hizmet sonuçları hakkında ücretsiz olarak SMS yoluyla bilgilendirilecektir.
170 telefon numarası nedir ne işe yarar?
15 Kasım 2010 tarihinde faaliyete geçen Alo 170, çalışma hayatı ve sosyal sigortaya ilişkin her türlü başvuru, soru, öneri, şikayet ve mesaj gibi başvuruları işleme almaktadır.
ALO 170 hangi saatler arasında hizmet vermektedir?
Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.
Şikayet için nereyi aramalıyım?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” işlevi görmektedir.
170 ne zaman cevap verir?
Uzmanlar, iletişim merkezine gelen tüm çağrılara doğrudan yanıt verir ve ilk görüşmede soruların çözülmesi için girişimlerde bulunulur. Çağrılara hemen yanıt verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarla iletişime geçilir ve sorulara en geç 72 saat içinde yanıt verilir.